.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزير كار در جمع صنعتگران مازندران

كار و امور اجتماعي گفت: براي دستيابي به اهداف برنامه چشم‌انداز بيست ساله، كشور نيازمند مديران ورزيده، دلسوز و كارآفرينان زبده است.

"محمد جهرمي" روز پنجشنبه در جمع صنعتگران مازندران در ساري افزود: همچنين بر اساس چشم‌انداز بيست ساله نيازمند برداشتن گامهاي بلند و جهشي هستيم.

وي ظرفيت كشور را براي سرمايه‌گذاري بيش از ‪ ۲۰۰‬ميليارد دلار دانست و اظهار داشت : خوشبختانه ملت ايران از لحاظ منابع طبيعي، فناوري، تجهيزات لازم و نيروي انساني كمبود ندارد فقط نيازمند مديران و كارآفرينان كارآمد است.

وزير كار افزود: در بخش نفت، گاز، پتروشيمي، گردشگري، حمل و نقل و معادن نياز به ظرفيتهاي مناسبي داريم و با سرمايه‌گذاري مي‌توانيم قابليتهاي خودمان را به دنيا ارائه دهيم.

جهرمي خطاب به صنعتگران استان مازندران گفت: اين كشور نعمت فراواني در زمينه‌هاي مختلف دارد و از همه مهمتر ما جزو كشورهايي هستيم كه با افزايش جمعيت جوان روبرو بوده و بايد با همدلي و پشتكار بيشتر بتوانيم به آرزوهاي ديرينه كه همان توسعه و رونق كشور است، برسيم.

وي ادامه داد: براي رسيدن به اهداف عاليه بايد در مراكز علمي و دانشگاهها، كارآفرينان را پرورش دهيم و در كنار آن نياز به مديران برجسته و سرمايه‌گذاري را برطرف سازيم.

وي خاطرنشان كرد: در سالهاي اخير جوانان اين كشور در بخشهاي مختلف ازجمله در فراگيري علم و دانش، دستيابي به انرژي هسته‌اي و بسياري از رشته‌هاي صنعتي، پيشرفتهاي فراواني كسب كرده‌اند.

وزير كار و امور اجتماعي بيان داشت: هيچ كشوري توسعه نمي‌يابد مگر اينكه همه آحاد مردم و مسوولان دست به دست هم دهند و زمينه سرمايه‌گذاري را در جاي جاي آن فراهم سازند.

در جريان حضور جهرمي در مازندران و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) ‪ ۵۲‬واحد صنعتي با سرمايه‌گذاري يك هزار و ‪ ۱۱۰‬ميليارد ريال در استان افتتاح و زمينه اشتغال يك هزار و ‪ ۷۰۰‬نفر فراهم شد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.